ZWROTY I REKLAMACJE - Esthetic Store

+200 PLN dostawa gratis

Logowanie

ZWROTY I REKLAMACJE

Zwrot – prawo odstąpienia od umowy

1. Z zakupionego produktu możecie Państwo zrezygnować w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

2. Zwrot produktu jest możliwy poprzez wysyłkę Pocztą Polską na adres reklamacyjny.

3. Warunkiem jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym – nieużywane, oryginalnie zapakowane (wyłącznie z nienaruszonym opakowaniem foliowym, jeśli takie posiada). Ze względów higienicznych nie przyjmujemy do zwrotu produktów kosmetycznych. (np. tusze, kremy, szminki, szampony, odżywki).

4. Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem bankowym na konto. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu.

5. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@esthetic.com.pl

Reklamacja

1. Reklamacja polega na przesłaniu do nas produktu najlepiej z jego opakowaniem, kopią faktury, opisem zawierającym powód reklamacji wraz z informacjami kontaktowymi.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.

2. Zakupiony produkt reklamują Państwo wysyłając go Pocztą Polską na adres:

Esthetic Distribution Sp. z o.o.
os. Na Murawie 5a/2
61-655 Poznań

3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.

4. W przypadku gdy reklamacja została rozpatrzona pozytywnie to produkt zostanie naprawiony, a jeśli naprawa nie jest możliwa przysługuje Państwu prawo do wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.

5. Koszty przesyłki reklamowanego produktu mogą być zwrócone tylko w przypadku uznania reklamacji. Zwracamy wyłącznie koszty przesyłki pocztowej.Każdą reklamację rozpatrujemy bez dodatkowego przedłużania. O jej przebiegu zawsze klienta informujemy.

6. Prosimy nie wysyłać reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas podjęta.